Objazd







Wyjazd godzina 10.20
Początek drogi jest dobrze Mi znany, prowadzi do miejscowości Granowo.
Cały czas ścieżką rowerową - super -
Dalej już ścieżka się kończy, niestety.
Jechałem w kierunku miejscowości Słupia i znajdującego się tam jeziora.
Jednak po dojechaniu na miejsce, nawet nie wyciągnąłem aparatu tylko pojechałem dalej. 
Szczerze nie miałem zielonego pojęcia jaka miejscowość jest następna.
Okazało się że to Jeziorki.
W Jeziorkach skręciłem na Tomiczki   -  1 km  -
Wtedy miałem wybór albo jechać do Buku albo do Stęszewa.
Niestety wybrałem to pierwsze - Buk -
Pojeździłem trochę po Buku i stwierdzam że drogi mają do ...
Od samego początku mój pobyt na drodze utrudniał życie kierowcom aut ciężarowych.
Jak tu jechać ?
W Wojnowicach remont torowiska, znaki ostrzegające że droga zamknięta ich widoczność normalnie ...
I tak objazd przez Kozłowo do Opalenicy - wąskimi drogami -
A z Opalenicy to już ostatnia prosta normalna droga do Grodzisk Wielkopolskiego.
   Powrót  o godzinie 14.40








wiejski obrazek

żniwa w pełni 

figura w miejscowości Słupia

w drodze


kościół w Jeziorkach

wybrałem kierunek na Buk

w drodze do Buku taki widok
kombajn Vistula

Komentarze