Jezioro





Upalna pogoda nastraja do wyjazdu nad jezioro.
I oby częściej :)
Wybrałem się nad jezioro strykowskie. 
Kierunek dobrze znany - miejscowość Granowo (jazda ścieżką rowerową) 
Dalej to już asfalt różnorakiej jakości, jednak niema na co narzekać.
Mijamy po drodze  mniejsze miejscowości wiejskie takie jak Bielawy, Słupia, Rybojedzko, Januszewice.
Mogłem pominąć nie które mniej ważne, kolejność powinna być poprawna.
 









Pierwszy postój  w Kotowie - park

Granowo, właściwie już za, przejazd kolejowy kierunek Bielawy.
W przerwie na trasie .

U nas nie kradną :)


Słupia

Nad brzegiem. 

Fota z brzegu poniżej.

Błękitnie :)

A to już po drugiej stronie jeziora w Rybojedzku.

Wyjechałem w Strykowie koło szkoły, po drodze napotkałem  postrzelony znak.
Smacznego życzę :)

Pierwsze i ostatnie zdjęcie w Kotowie.

Dziękuję




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Takie smakołyki omijam szerokim łukiem:)
      Dziękuję za odwiedziny.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Świetna rowerówka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz