Jezioro Dymaczewskie




Dzisiejszej soboty pojechałem nad Jezioro Dymaczewskie.
Na mapie nie wydawało się daleko.
A rower mam jeszcze sprawny - to pojechałem.
Na szczęście dojechałem do celu bez problemów, mimo wysokiej temperatury.
Powrót podobnie bez większych przeszkód, nie licząc rozładowanych baterii w aparacie.


Dziękuję Wszystkim odwiedzającym.
Pozdrawiam.



Pierwszy dłuższy postój.  Droga w kierunku na Mosinę.


Kolaż z Modrza. Mają tam ładne witrarze. 


Wronczyn i opuszczony budynek.


Zanak jedno- rzeczywistość drugie.


Będlewo i bociania rodzina.
 Do pałacu miałem zamiar zajechać w drodze powrotnej.

Po kluczeniu pomiędzy domkami letniskowymi.
Natrafianiu na ślepe uliczki lub teren prywatny :)
W końcu jest :)

Trochę ludu przyjechało.

Rejs:)

Ratownik musi być.

Odpoczynek się należy.

Woda czysta i ciepła.

Na szczęście był wiatr.

Wyjazd trochę mi zajął.
Do hotelu nie dojechałem.

A to znalezisko pzrzy kościele w Łodzi.


I tak dojechałem do Stęszewa:)

Jadąc sobie do domu - zaskoczenie.
Przed Strykowem wybudowali ścieżkę dla pieszych i rowerzystów.









Komentarze

  1. Bardzo ładne fotografie :)
    Z tymi śmieciami ludzie naprawdę przesadzają. To samo jest u nas, tyle że na plaży i zawsze człowiek musi wszystko wyzbierać, w tym nawet pampersy. Ja nie wiem gdzie to całe społeczeństwo zmierza. Zero szacunku do innych osób. Eh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Dzięki:)
      Problemu śmieci jest był i prawdobodobnie pozostanie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę rowerowej wycieczki, moje trasy są chyba trochę krótsze ;)
    http://voyage-avis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa:)
      Nie będziemy się licytować.
      Dzięki za odwiedziny i komentarz - Pozdrawiam

      Usuń
  3. pierwsze zdjęcie i to kościoła - REWELACJA, zakochałam się *.* tak btw, widzę, że dużo zwiedziłeś podczas tej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie jestem w szoku, jedyne co mogę powiedzieć to Dziękuję!
      Lubię turystykę rowerową .
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Fantastyczny wpis i bardzo ciekawe zdjęcia. Uwielbiam wypoczywać nad jeziorem, w przyszłym roku planuję wybrać się nad Jezioro Powidzkie, które posiada ponoć bardzo czystą wodę. Koleżanka dała mi już kontakt do sprawdzonego pensjonatu, który oferuje pokoje 3 osobowe w bardzo dobrych cenach. Z tego co słyszałam właściciel umożliwia również wypożyczanie sprzętu wodnego, co bardzo mnie kusi już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa relacja z wyprawy, bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia. Ja również lubię wypoczywać nad jeziorami, praktycznie każdy swój urlop spędzam na Kaszubach. Zawsze zatrzymuję się wówczas w sprawdzonym gospodarstwie agroturystycznym. Co roku wynajmuję ten sam drewniany domek 4-osobowy, w którym spędzam tydzień. W sezonie letnim wszystkie domki przeżywają istne oblężenie, sporą popularnością cieszy się tamtejsza agroturystyka - Kaszuby polecam każdemu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz