Spacer






Pierwszy post w 2015 roku - Mimo że prawie połowa stycznia.
Wszystko przez awarie lub pech, w sumie to samo.
Dwa tygodnie temu zrobiłem mały "przegląd roweru".
Wymieniłem kilka drobiazgów przy hamulcach.
Spodziewałem się zimy prawdziwej, lodu i  śniegu dlatego hamulce to podstawa. 
Rower był sprawny kilka dni :)
Pewnego chłodnego poranka jadąc do pracy szlak go trafił.
Potem ja.
Po pracy zaprowadziłem go znowu do serwisu. 
Nic nie zdziałałem.
Udałem się do drugiego tak samo.
Każdy z serwisantów mówił że nie warto już w niego wkładać część.
Posłuchałem.
Odmówili gdyż nie patrzą na chęć zysku, tylko dobro klienta.
Wniosek: w Grodzisku Wlkp. są uczciwe serwisy rowerowe.
Wkurwiony wróciłem do domu.
Teraz rozglądam się za nowym rower.








Simply Man

Game over po 20 latach  (+,-).






Ps.

Na ogół jestem tolerancyjny, dotyczy to wszystkiego i wszystkich.
Jak we wszystkim są granice, których lepiej nie przekraczać.







Komentarze